YEEESS !

Hej bloggen:DDDDD
som ni ser är jag jätte glad !
Vet ni varför?
De gick JÄTTE bra i kyrkan dom
 roppa upp mitt namn och jag gick upp.
De va ganska mycket folk där ,
jag tog ett andetag och
 Kennet börja spela piano jag börja sjunga och
 såg på min mamma att hon va jätte glad .
 De lät hur bra som helst , alla grät där inne så jag
 blev jätte glad . När jag höll på att sjunga såg jag
Nikel längst bak som satt där och grät så jag blev
 hur glad som helst att hon kom <3
efter jag hade sjungit klappa
alla händerna sen börja Shiba sjunga :)
När vi skulle gå in i de andra rummet så sa alla
gud va fint du sjunger jag fick säga
Tack till minst 20 st ! ;D
En kvinna kom fram till mig och grät hon sa
- Gud va fint du sjunger , de gick rakt
genom min kropp
- Tack :)
- kunde du alla verser utantill?
- Jaa de gjorde jag
- ojj de skulle jag aldrig kunna ,
 tack för att du sjön tack så mycket de
 va så himla fint ♥
- Tack så mycket :D

Så sa vi ;)


OBS : Min mamma och pappa filmade elleer tog kort för dom tänkte aldrig på de dom njöt bara av att höra mig sjunga sa dom <3

Jag ska sjunga fler gånger i kyrkan ! ;D

Kommentarer
Postat av: jasmine O'Brien <3

Önskar att jag oxå kunde ha vart där och lyssnat. :'((( <3

2011-06-09 @ 12:50:17
URL: http://jassesliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0