Bilder från slottskogen :)

Förlåt för att jag inte blogga igår men jag glömde av bloggen ;o

Men iallafll jag var i slottskogen med min mamma , pappa , Kristina , och pappas kusin och hans 2 barn .
Vi solade och grillade och hade de mysigt ( fast dom 2 barnen va jätte jobbgia )
Sen från ingen stans kom en tjej fram som de stog



så vi sa till henne att ringa min pappas brors tjej Cissi :)
Så hon ringde



Hon sa att hon heter Anna och är mellan  nordstan och branstationen med lastbilen hon beställde.
Cissi fattade inget hon sa
- Lastbil? du har nog ringt fel ?!
- De kanske är din man som har beställt den , för ni bor la på s.... 56?
- ja de gör vi ?
- aa då är de ni som har beställt en last bil med 3 släp
- nejj de tror jag inte han har beställt
- jo de står här
- ja men då får du la komma med den jag bjuder på kaffe


HAHA asså vi skrattade ihjäl oss efter hon hade ringt !


Sen fanns de en skiiit söt hund som typ älskade oss för den fick korv hos oss . De va 2 små barn som gick runt med den överallt sen fick min mamma klappa den








såå sööööt <3

Sen så gick de en  påfågen mitt på gatan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0