Studion :)

Heeeeejjj !!

Idag har jag varit i Tyrolen från klockan 3 till 8 XD
Jag va i studion hela tiden med Nike ( lärare )
Det gick jätte bra ♥
Sen kom Kristina typ klockan 6 så vi sjöng i studion och dampa typ söönder !
Sen gick vi ut och va med på en tväling :)
Man fick ett papper på 12 känisar så skulle man skriva namnet
 och efternamnet på dom XD
HAHA asså vi kunde typ bara 5 st , dom hade typ tagit några 80-tals !
Men Lady gaga Justin Bieber , Charlott och Magnus Uggla va
med så dom kunde vi ju så klar ;D

Men iallafall snart ska jag ut med Kristina igen :)
Vi ska väl gå runt eller sätta oss i en svale som vanligt XD

Men nu måste jag byta kläder snabbt herrå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0