Saade Saade !!

Igår var jag på Liseberg med , Sara , Tara , Kowsar , Eva och Jasmine och Kristina . Fast vi var inte med Kristina och jasmine ♥
Vi åkte alla karuseller ! Det ÄGDE !!!
Sen klockan 17,30 gick vi till scenen och ställde oss där med Klara , Ella , Patrisia ( stavning ) och 2 andra :)
Vi stog längst fram och väntade på Eric ! Han skulle börja sjungar 20,00 så vi stog där en stund HAHA !
Och här e bilder och Videoklipp som jag filma !









Jason va där ! ;o





























Han sa att vi är den första publiken som får se han byta om på scen !






Det blev väldigt dåligt ljud för alla skrek och ljudet på min mobil bombades typ ! XD














Kommentarer
Postat av: elin

sv; tack så jättemycket, du har fin blogg du med!

Jag var oxå på eric saade, han e ju så sjukt snygg tkr inte du ? :)

2011-06-18 @ 23:55:10
URL: http://glamrosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0