Längtar <3

Hejsan hejsan hejsan :)

Har inte berättat men
 imon så smäller de ! ;D
Jag och Shiba ska sjunga i kyrkan för
massa folk och Kennet spelar piano :)
Är JÄTTE nervös , hoppas att allt går bra och inte
blir failat som dom andra
gångerna jag sjungt för folk XD
Det börjar i kyrkan klockan 19,00
fast vi ska dit 18,30 och träna lite :)
De kommer vara körer
som sjunger och några ska spela en pjäs ;)
Vi vet inte riktigt vilken tid vi ska
sjunga men Kennet säger väl de imon :)
Så alla vet Kennet är
 min sånglärare i kyrkan =)
Kristina , Kowsar , Ulla , Bianca
( stora Bianca ) och min mamma och
kanske Nikael och min syster kommer :)
De  kommer komma bilder när vi
sjunger och nån video men videon
kommer bara upp om jag e nöjd med den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0