;)

Hejj bloggen <3
Idag ska jag vara med Kristina ,
 vi ska inte göra så mycket vi ska
 vara med en kille som heter Christian
och vi ska bara gå runt ;)
Igår va Kristina hemma hos mig till klockan
 12 för min mamma och pappa va ute för min
pappa fyllde år ,och syrran är i skåne
och kommer hem imon :)
Vi satt vid datan tills jag la mig i soffan
och somnade XD
Kristina satt och prata med sig själv
undertiden jag sov haha :P
Men sen gick hon hem utan att
väcka mig :((


Imon ska jag gå hem till Sara för hon fyller år :)
De kommer komma massa och vi kommer ha jätte kul :)
Men vet inte riktigt vad jag ska köpa till henne XD

Men nu ska jag ta något att äta herrå♥

OBS : Bilderna på Ciara kommer inte för min
 mobil e cp så jag kan inte lägga in dom  i datan :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0