Va med dom sötaste :)

Hejj ♥
Igår :
Va jag med Fatou , Lovisa ,Kimmy och Johanna :)
Vi grillade korv med bröd ! Asså de gick verkligen INTE bra !
De va kriiig och vi tappa 1000 korvar och allt :p
Men vi skratta ihjäl oss hela tiden :p
De blir inga bilder för min mobil cpar :/
Haha de va så roligt när vi satt i skogen ringde 2 killar till Johanna och ville
komma fast dom sa att Nelly va med dom . Och Kimmy och lovisa HATAR henne
,dom har aldrig träffat hon men dom har bestämt sig för att hata henne ;o
Lite cpigt men iallafall dom kom själva och precis när dom kom så skulle
jag och Fatou hem så vi sa hejdå till alla sen gick vi :)
Sen en bit bort från dom såg vi en SKIIIT söt MOPS som vi ville klappa
Så vi gick till den . Sen såg jag någon sitta på en bänk , så
vi gick fram lite sen såg jag att de va Nelly som satt helt mobbad HAHA xd
Så vi börja snacka med henne och massa sånt . Hon fattade typ inget hon ba
- hur känner ni Johanna?
Jag ba
- Haha du såg ju mig förut med henne när vi skulle till affären?
Hon ba
- Nejj jag trodde du va någon annan :p
Jag ba
- aa vet killarna trodde jag va Kimmy ;o
Sen snacka vi lite tills killarna kom sen gick jag och Fatou .
Idag :
Ska jag gå till Näset :)
Med Fatou och kanske Martha om hon vill =)
Jag måste bli BRUUUUN !!!!
Men iallafall nu ska jag ta på mig kläder och fixa mig
herrå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0