Bild BOMB !

Hellö :)
5000 år sen typ :p
Domma dagarna har jag
varit ute med ,
sabina ,
Fatou ,
gizem ,
Josefin ,
rosoll ,
Kristoffer ,
Josef
, Josef och
Kristina .
Och jag har varit på Bio :)
Filmen va faktist jätte bra :)
HAHA jag och min mamma tappa ut nästan alla popcorn innan filmen XD
Jag har blekt håret lite :)
Ska bleka mer imon :D
De passa mig faktist jätte bra <3
Och så har jag varit på Gothia matcher :)
Vi såg en match i Ruddalen
Norge VS Sverige
Gissa vilka vi heja på?
Norge ;)
Hetaste killarna !
Vi doog typ ! ;o
Efter den matchen så va vi tvugna att springa till den andra matchen som
Tarek , Oliver och Mubarak spela :)
Dom förlora med 7-5 :((
Sen såg vi en match
Sverige VS Grekland
Dom va typ 11 år 1 kille va skiiiit söt !!!
Jag, Tara och Josefin dog typ han va jätte söt asså ! :S
Sverige vann med 5-4 :/<3
Men iallafall , just nu äter jag chips och dricker cola och lyssnar på musik :)
Ska snart se någon film ;D
här kommer massa bilder från veckan :)

När Kitty va Ute :)

När vi plocka bär :)




En bild på min frukost idag :) Bananer med choklad sås :D


En bild på Taras hamburgare som jag bomba ! XD






Bilder på 2 Chihuahuor vi träffa :)







söööt !<333

Bilder på Nikita ( Tareks hund )






Bilder på mitt hår :)











Och bilder på min mammas hår när jag hade lekt med de :p








Bilder när jag fick problem med att komma ner :/






Affro hår !!!! ;o


De va de :)

Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: otto

fina skor måste jag säga...

2011-07-30 @ 09:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0