Rolig dag med dom sötaste <3

Hellu :)

Idag har jag varit med Kimmy, Johanna , Lollo och fatou . Vi va i slottskogen sen skulle Johanna beställa pizza så vi gick till majorna och där åt dom . Sen skulle Kimmy och Lollo äta hemma så vi väntade på Kimmy  och under tiden lekte jag ,Fatou och Johanna med Kimmys jätte söta katt Linus :)
Sen gick vi runt som luffare :p
Lollo kom aldrig ut ;o
Sen när klockan blev 8 så åkte jag och Fatou hem :)
Vi va ute med
Martha
Gizem
Rayan
Katia
Kristoffer
Halil
Mustafa
De va BÄST !
Alla vi gungade på 1 gunga asså de va kallabalik ( stavning ) !
Alla ramla av och vi skrek och jag bara skratta HAHA ;D

Men iallafall , just nu lyssnar på musik och äter chips :)
Ska snart se en film eller något roligt <3
Ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0