kommer it på någon rubrik ;p

Höhö :)

Idag har jag varit i Tyrolen med
Fatou
Kristoffer
Halil
Mustafa

De ÄGDE ! Vi va inne i studion och spela in massa damp inspelningar vi dog av skratt !
Sen åt vi grillade hamburgare ;D
Skit gott sen gick vi hem . När jag kom hem va Jonathan här :)
Vi såg på film han , jag min mamma och syster , eller dom ser på film
jag sitter vid datan för filmen suger !

Ni kan följa mig på twitter
heter: justiiiinfan
Följer Justin varje minut haha :p

Men iallafall jag har hittat en låt som jag ska spela in på riktigt i studion :)
Den ska bli perfekt sen skickar vi in den till någon ;)


When i look at you med Miley :)

Den kanske är svår att sjunga för andra men inte för mig iallafall ;)

Men nu ska jag göra lite mer popcorn

♥ Herrå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0