1000 år sen !

Jag vet att jag inte har bloggat på flera dagar men jag
har inte haft tid denna veckan för de har hänt lite saker ( privat)


Men iallafall

Domma dagarna har jag varit i Tyrolen med Fatou ,
och igår va jag med Sabina , Fatou och Hanna vi plocka MASSA blåbär ♥
Jätte gotttt !!!

Jag har också varit med Kristina några dagar vi har gjort lite andra saker och sånt .


Idag ska jag bara vara hemma för de regnar och blåser ute ,
jag ska nog fråga min mamma när hon kommer hem om vi kan se
nån skräckfilm senare på kvällen :)


Just nu lyssnar jag på musik och äter lite glass :)


Juste jag har fått nytt mobil nr :S
Fick inte ha kvar de gamla :(












Blåbär med glass , chokladsås och kokos ! JÄTTTTE GOTT ! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0