Sjukhus :/

Hejhej <3
Denna veckan har jag inte mått så bra för jag har råkat svälja 6 magneter men 4 är bara kvar , dom sitter fast i tarmen alla 4 i en rad. Här får ni se
Man får kolla från sidan så man ser ;)
Så jag har varit på röntgen 3 gånger och fått ett medel att dricka och massa sånt . Så just nu mår jag faktist bättre :D
Vi ska tillbaka imon och se om dom är kvar eller inte <3
Men iallafall , igår var jag med Tara och Rachelle . Vi va i torget och hemma hos Tara :)
Haha vi hade skit kul <3
Idag är jag som sagt var hemma från skolan för jag måste dricka ett medel så jag kan inte göra de i skolan haha :p
Här får ni några bilder för skoj skull ;)
Herrå♥

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej! :)

Har det blivit bättre med din rygg? :)

Stora kramar Isabella <3

2011-10-10 @ 12:27:30
URL: http://baraaisabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0