Da dagarna har jag ,

I Torsdags träffa jag en tjej som Heter Olivia :)
Vi va med varandra och fatou va med oss :)
Vi hade skit kul <3


I Fredags kom hon också :)
och vi va med
Gizem
, Fatma ,
Halil ,
Mustafa
och kristoffer
och Fatou . Vi hade jätte kul <3


I Lördags träffa jag en tjej som heter Erika :)
Hon bodde i Hisingen men kom till Frölunda <3
Vi hade skit kul fast sen blev de skrig i Frölunda torg med några tjejer ,


I Söndas kom Erika igen <3
Vi va med
Kimmy ,
Johanna ,
Sofia ,
Fatou ,
Rayan
, Halil ,
Gizem ,
Mustafa
och Kristoffer <3


I måndags ( igår )
kommer jag inte ihåg om någon va här eller inte haha XD


Idag har jag varit med Fatou och Rayan vi har
varit ute och vi matade den söta katten som vi har döpt till Lady :D<3
Sen gick jag upp till tyrolen som är stängt d
enna veckan men jag skulle ha ett litet möte med Ulla om några saker ,

Imon ska jag vara med Sofia :)

Torsdag ska jag träffa en tjej som heter Hanna :)<3

Fredag kommer Olivia igen <3

Lördag ska jag på Gbgkalaset med morsan <3

Söndag kommer nog Johanna och Kimmy <3

Måndag är de RIXFM :)<3
Och SKOLA ! :DDD
De va så min vecka ser ut :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0